Tema: Re: 2% is deklaracijos...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-20 11:28:21
Gal nera taip baisiai kaip tu rasai. Dabar mechanizmais tikrai supaprastejo,
ypac nedidelems sumoms. Paprasciausiai kievienas turi dirbti savo darba. Ir
jei projektus rasys darzelio vireja, tai gal ir valstybe ji gali pavaldyt?
Zinau, kaip panasia problema issprende vienas rajonas. Turi svietimo skyriu,
turi investicini skyriu. Ir dave nurodyma - susimetat ir parasot projekta.
Jis gi vos ne tipinis rajonui gaunas, tik darzelio pavadinimus keiti.
Darzeliams buvo nurodyta tik nesishakot ir vykdyt ka jiems palieps.
Pasisamde "rasytoja" uz sekmes mokesti. Puse metu - projektas baigtas,
babkes isisavintos. Nes buvo suinteresuotumas. Taryboje buvo pora nariu tuo
metu, kurie prekiavo langais (cia kodinis pavadinimas - ish tikro kiti
darbai). Ir jie iskele klausima - "What the fuck. Musu kontoros dalyvauja
konkursuose ir laimi galimynes irengti naujus langus gretimu rajonu
darzeliuose. Moka mums ne ish rajono biudzeto. Ar gali savivaldybe mums
paaiskinti - kodel mes kvietimu dalyvayut tokiuose konkursuose negaunam ish
nuosavo rajono? Mes neprasom, kad mes laimetume - mes tik norim, kad jus
leistumet mums paimt babkes, kurios metosi".