Tema: Re: 2% is deklaracijos...
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-19 18:03:58
neikas ten nei pakyla, nei nusileidzia kai deklaracijas meti i deze. Tu ka manai, kad inspektore tikrins paraso tapatuma. O su kuo ji lyginti? Jie gi visos lietuvos pilieciu prasu pavyzdziu neturi (na gal kazkada tures kai visi turesime naujus pasus su skanuotais parasais). O atnesti gali bet kas, nebutinai tas kas pasirase. Nebent kils itarimas, kai tas pats asmuo nesa 125 deklaracija. Bet ir tai lieka galimybe siusti pastu ir pan.

T:)