Tema: Re: padekit atrasti frazes "bendroji jungtine sutuoktiniu nuosavybe" paaiskinima
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-22 13:56:13
> - po santuokos sumokėtos įmokos (LP sako, kad tik pagrindinė paskolos
> dalis, Šlipso advokatė įpina ir palūkanas)

LP ish pradziu sake priesingai. Bet kadangi Shlipso ir advokato mase
virshijo mano, teko tudviem nusileist. Kadangi siek tiek girdejau apie ta
reikala, tai:

1. Kiek zinau Shlipso zmonos advokate sugalvojo toki varianta, taciau ant
kiek jis pagristas jau tikrina Shlipso advokatas. Nors ir kaip nerealiai tai
skambetu, taciau maza ka - verta detaliai issinagrinet betkokia versija.
IMHO Shlipsas palengvintu darba advokatui persiuntes sias mintis - ganetinai
protingai sudestyta.

2. Labiau Shlipsui. Neziurint i tai, kad cia tau dave protingu patarimu,
vistiek darai negerai. Jei jau pradejai kazkoki teisini procesa, kad ir
neoficialiai, tai atviru tekstu ir viesai reiksti savo mintis, pamastymus,
ieskoti strategiju - nera labai geras zenklas. Tu dar pries teismo posedzius
i lietryti parasyk - "Vat jei kita puse sakys taip, tai ash ishtrauksiu toki
argumenta. O vat jei ji remsis tokiu straipsniu, tai ash jai atsikirsiu
tokiu, svarbu kad tik to nepasakytu". Kaip sake toks dedulia Solzenicinas -
"Stipriausia - neišsakyto sprendimo jėga. Kai lėks galvos - sužinos".