Tema: Re: Patalpu savininkai ir bendros islaidos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-02-12 11:53:01
Wau, paskaičiau iki tos vietos, kur Panevėžio pirmos instancijos teismas "argumentuoja" sprendimą priversti ieškovą sumokėti už laiptinių apšvietimą:
"Teismo
vertinimu, ieškovo teiginys apie rūsyje įsirengtą atskirą elektros įvadą
neatleidžia ieškovo nuo pareigos mokėti mokesčius už bendrojo naudojimo
objektų apšvietimą, *** juolab kad tai yra nedidelė suma *** ir atitinka teisingumo,
protingumo ir sąžiningumo kriterijus."

xujeju.. Priteiskit man, gerb. teisme, iš visų Lietuvos bedarbių po 1 Lt. Juolab, kad tai nedidelė suma... už tai, kad aš "dirbu" ir palaikau Lietuvėlės gyvybę, kol jie iš pašalpų minta (čia patenkinti teisingumo, protingumo ir sąžiningumo kriterijus)...