Tema: Re: Del galimai neteisetos ismokos grazinimo
Autorius: tomassaki
Data: 2010-02-09 11:29:36
Kas menesi 52Lt.
Bet jau viska issiaiskinau. Iki 2009 03 pajamu apribojimo nebuvo. O veliau
ivede 1050 asmeniui, taciau pajamas vertina 2008 metu. Zodziu, jei 2008
metais seimos pajamos buvo >1050 asmeniui, nuo 2009 03 vaikui išmoka yra
nemokama, net jei ir tuo metu pajamos butu 0 (tevai bedarbiai). Kitas
dalykas, kad išmokos nebuvo sustabdytos, o mokamos ir toliau ir tik dabar
apsiziurejo, kad ne visiems priklauso. Todel nusprende susigrazint. Kiek
girdejau daug kam taip gavosi.