Tema: Re: KB! ! !
Autorius: RobeNebijaka
Data: 2010-01-18 12:25:23
Nepamenu, bet gali buti. O ka siulai? Varyt masina kur vietos yra? Tai gal geriau masina prie darbo palikti ir pieskom vaikscioti? O gal siulai uzsisakyti masina betono ir isbetonuoti aikstele? Ar visgi statyt ten masina ir tiketis, kad tas kvailys tik rasineti moka ir nepaliks koto rastelio prispaudes su plyta.