Tema: Re: Kaip traktuoti sios pazeidimus
Autorius: Romas Z.
Data: 2010-01-12 08:57:31
Čia jau hipotezė.

Formaliai žiūrint, pažeidimas, be abejonės, yra bet kokiu atveju, galbūt net ir tuo atveju, jei virš žaliuojančios vejos
centimetro aukštyje būtų nutiestas skraidantis kilimas ir mašina būtų ant jo.

Tačiau yra kitas niuansas – kaip žinot (tarkime, kad atvažiavo ne vietinis), kad po sniegu yra būtent veja, o ne
„eksfaltas“? Nebeįžvelgiu pažeidimo sudėties.