Tema: Re: Kaip traktuoti sios pazeidimus
Autorius: Romas Z.
Data: 2010-01-12 12:33:07
Įstatymo nežinojimas, nes įstatymai privalo būti paskelbti, o ne nežinojimas, kad po sniegu yra į žemę susmigęs
bordiūras ir tu vienu ratu jį pervažiavai.

Kažkada labai seniai kažkokiam kelionių forume skaičiau, kaip amerikoną nubaudė Dominikoje. Policininkas sako: "Čia
negalima stovėti, bauda jums". Amerikonas: "O kur ženklas?". Policininkas: "Buvo kažkada, po to kažkas jį pavogė."