Tema: Re: Q:buto pirkimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-10 00:26:18
Draugas skyresi su zmona, butas kaip ir jo, taciau zmona nesutiko kraustytis
nafig - tipo gyvensiu, o tu jei nori isskraustinek mane per teisma, o ash
nuomai pinigu dabar neturiu. Teismai - ilgai ir neidomu. Nutarem padet.
Draugas pasiule kompromisa - isnuomojam jai buta, geresnis nei jo, apmoka
nuoma puse metu i prieki, padeda persikraustyt. Zmona sutiko. Surado jai
buta, nuvaziavo - apziurejo. Viskas tiko. Draugas prie jos pasirase sutarti
su savininku, sumokejo avansa, sutare kada kraustysis. Sutare su kolega ir
manimi, kad padesim ish namu ishnesht shmutkes, sukraut busika ir pervezt i
nauja ex-fejos buta. Draugas lieka dziaugtis vienatves privalumais.  Mums
kas - viska sukrovem i busika ir vezam, Feja su savo karuciu rieda ish
paskos. Ir shitoj vietoj prasideda kazkokia fignia. Sustojam mes vidury
pedagogino su karuciu, atidarom busika ir pradedam ish leto iskraudineti
shmutkes. Feja sustoja toliau pavaziavus - atbega pas mus su akivaizdzu
klausimu - what the fuck ?!? Moterisei paaiskinamos elementarios tiesos -
buto savininkas, kuri "isnuomavo" jos diedas, tai ash. O ash labai
nedraugiskas ir manau, kad gyvenamas plotas kaip pinigai geriausiai dalinasi
ish vieno. Todel shansu apsigyventi pas mane  ji neturi. Su kuo jos vyras
pasirasinejo sutarti ir kam mokejo pinigus - tu draugu mes nepazistam. Jos
vyras dabar jau vaziuoja ish senuku ir keicia spyna (nu cia blefavom jis i
gastronoma rove, bet tu patikrink, kad gudri). Remiantis tokia situacija
buvo suteiktas pasiulymas, nuo kurio praktiskai nebuvo imanoma atsisakyti.
Arba mes vezame feja su smutkemis pas jos mama, ten issikrauname ir
vaziuojam pas ex vyra baliavot, arba issikrauname cia ir vistiek vaziuojam
baliavot. Mes linke ant antro varianto, bet jei dama paprashys.... Po trumpo
spektaklio, ale "mirstanti gulbe" ir "visi vyrai kiaules" buvo nurodytas
mamos adresas, kur sekmingai ir issikrovem. Rezultatu aptarimas baigesi
gerai.