Tema: Re: OFFTOPIC: del apmokamu atostogu
Autorius: zhaltas
Data: 2009-12-09 14:57:39
jo, bet greiciausiai situacija bus sekanti: toliau sedes tyliai kanputyje ir dirbs, arba geriausiu atveju parasys pats prasyma iseit is darbo savo noru atgaus tuos atostoginius ir bus itin tuom patenkintas...

p.s. as vistik kazkaip tikiuosi kad baigsis tie darbuotoju ishsipisinejimai ir ta vadinama krize atves biski i prota... nes pasirinkti jau tikrai yra is ko ir visiskai kitokiom salygom nei 2005-7metais
Nieks nesako, kad sedet uzdarytam lageri ir dirbt dykai, bet kai visi is eiles labai gerai zino savo teises ir pareigas tai irgi nx tokius darbuotojus...