Tema: Re: Apie tevystes/motinystes ismokas
Autorius: Auris
Data: 2009-12-09 14:04:29
Istrauka is lrytas.lt

Bus keiciama ir maksimali ligos, del nelaimingo atsitikimo darbe, profesines
reabilitacijos pasalpu, o nuo liepos 1 d. - ir motinystes, tevystes,
motinystes (tevystes) pasalpu riba. Tuomet didziausia galima mineta pasalpa
sieks ne 7450, o 4680 litu (jei bus patvirtintos ir mazesnes draudziamosios
pajamos). Si riba bus taikoma jau 10 proc. sumazinus motinystes (tevystes)
ismokas bei naujai skiriamoms socialinio draudimo ismokoms.