Tema: Re: nelegalus parkavimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-09 10:22:12

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> parašė naujienų
news:hfnm9s$r3m$1@trimpas.omnitel.net...
> Kodel durnium. Tie radaru blicai akina? akina. Reiskias kelia pavoju
> saugiam eismui. O ant to stulpo neparasyta, kad neliest saugoma valstybes,
> zenklo pries 300m nera.Kka galvot?

Protingumo kriterijai. Moketu diedukas kaip didelis uz ta stulpa ir dar
baudziaka gautu jeigu shakotusi. Neoriginalus sviesos itaisai irgi kelia
gresme  eismo saugumui. Tacia jei ash akropolio aiksteleje prasiemes bytuke
prasieisiu pro zenonus, bijau kad man uz tai teks atsakyti. Taip pat,jei
matau, kad vairuotojas su 0.5 promiles ruosiasi sesti uz vairo, man
nesuteikta teise jo nushaut.