Tema: Re: Q:nevygdo isipareigojimu
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-08 14:48:03
Hipotetiškai - nebus. Paliktas telefonas gali įgyti savybę tapti pamestu, kita vertus, tu savininką žinai, ir dėl to į policiją tau kreiptis turėtų būti neprivalu. Bet yra kitas niuansas su pamestais daiktais - privalai grąžinti savininkui. Bet tuo laikotarpiu tu tikrai manau įgiji "teisėto valdytojo" statusą, o kaip tik to mums ir reikia!
Į servisą savininkas juk irgi ateina atsiimti automobilio, jis išreiškia nenorą palikti valdymo teisę servisui, bet (pagal teismų praktiką) jiems nedraudžiama sulaikyti daiktą. Ergo, jie yra teisėti valdytojai (kitaip tos teisės neturėtų).
Mutatis mutandis, kaip Mr.RomasZ. mėgsta, pas kreditorių kabinete netyčia pamirštas telefončikas neabejotinai gali teisėtai tapti daiktinės sulaikymo teisės objektu.