Tema: Re: dar apie garantijas
Autorius: Donce
Data: 2009-12-07 08:35:32
o kartais nera jis uzsandaritas ? :) nes panasu daigta pirkau uosviui
kazkada dovanu, toks medinis kubas su gaubliu ant virsaus kur yra laikrodis,
barometras, termometras , tai barometras iskart keisdavo savo rodmenis
isemus ish to kubiko, atgal istatai ir toliau hermetiskai gyvena... :)

--
Doncikas