Tema: Re: Prekyba internetu
Autorius: Icetom
Data: 2009-12-05 23:32:32
Sodroje visas šuo ir pakastas. Aš Sodrą kitaip suprantu
(http://www.sodra.lt/index.php?cid=3865&new_id=3854&page_nr= ):
Savarankiškai dirbantys asmenys, išskyrus tuos, kurie verčiasi individualia
veikla turėdami verslo liudijimus, advokatus, advokatų padėjėjus, notarus,
antstolius, bus privalomai draudžiami pensijų socialiniu draudimu visai
socialinio draudimo pensijai, ligos ir motinystės socialiniu draudimu, kai
draudžiama tik motinystės, tėvystės ir motinystės (tėvystės) išmokoms gauti.
Šie asmenys privalės mokėti 28,5 procento dydžio socialinio draudimo įmokas
nuo savo deklaruotų apmokestinamųjų pajamų (atėmus pajamų mokesčio sumą) ar
apmokestinamojo pelno (atėmus pelno mokesčio sumą).

15+9+28,5 - konkrečiai mano atveju :(