Tema: Re: imones registravimas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-11-27 16:34:08
o ar ne Registrų centro vargas yra patikrinti, ar tas TM yra "panašus" prieš leidžiant įregistruoti? Nes man kažkodėl norėtųsi tokiu atveju atgręžti man pareikštą ieškinį į RC. O jei registruos, remtis teisme argumentu "RC nematė panašumo, reiškia jo nėra"?

Ieškinį gali gauti tada, jei pas mus _neužregistravęs_ kitos įmonės užrezervuotą/užregistruotą TM sau užsilipdai ant parduotuvės vitrinos (Pvz, "CocaKola"), ir stumdai negazuotą dietinę naftinę colą naivioms bobutėms ir jų anūkams.
Taip vat manau.

Nes kitaip tai bus karas džiunglėse, JAV Registrų centras užregistravo, LT registrų centras užregistravo, tai kuris dabar turėtų nusileisti? bb-iais matuotis, ar pagal branduolinių galvučių skaičių? Ar čia lietuviškas mentalitetas yra nusileisti pamojuotam doleriui bei pagrūmotam dryžuotai-žvaigždėtam kumščiui?

Tam ir kainuoja tie dalykai, kad galima būtų tarptautiniu mastu rezervuoti sau kokį nors TM. Lietuvos RC įtariu gausi apsaugą tik Lietuvos teritorijai, o jei norės pasauliniu mastu užrezervuoti - gali kainuoti. L.P. kažkada rašė apie patentus berods, tai ten šiek tiek panašu, manau. Kainą minėjo šešiaženklėje schemoje.