Tema: Re: pavarde
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-11-27 12:16:11
Tai jau ir RU/BY pasieniečiai pamiršo lietuviškų pavardžių rašybą??? Kaip greitai viskas užsimiršta.
Anksčiau mūsuose kaip tik akcentuodavo, jog tik EU vakarų šalių genijai nesugeba įžiūrėti tose pavardėse panašumo.

Man įdomu, o skandinavai irgi ant sienų žiauriai pastriginėja, kai reikia KAŽKAM įrodinėti, kad
- Johan Svensson,
- Sven Andersson,
- Karin Ingridsdottir ir
- Ingrid Olsson
yra kažkaip tarpusavy susiję? Ar praleidžia pro sieną su skirtingom pavardėm ir niekam nereikia įrodinėti giminystės ryšių?
Jei taip - kodėl tada kažkam kliūna Petkevič, Petkevičienė ir -iūtė?
Ir kodėl tada tie patys slavų pasieniečiai supranta giminystę tarp "Andrei Volkov" + "Anastasija Volkova" ? Juk pavardės tai skiriasi? :)