Tema: Re: pavarde
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-11-26 08:33:10
Nežinau, čia kaip ir ne mano problema bendrauti ir ieškoti tarpusavio
supratimo su jūsų vaiko motina.  Sakyčiau apie tą reikėjo daugiau
galvoti prieš tą vaiką darant, jei jau tokios problemos.  Jei matysit,
kad vaikui skirti pinigai naudojami ne pagal paskirtį, galėsit kreiptis
į VTAT, į teismą civiline tvarka ir t.t.  Bet kokiu atveju vaikas nėra
kaltas dėl jūsų nesutarimų ar nenoro, jog tai (tam) xxxx nė cento
nenukristų.  Kaip tuos pinigus leisti, aišku spręs tas, kas tą vaiką
augins, ir tam ji(s) turi pilną teisę ir pareigą, tol kol pinigai
leidžiami vaiko poreikiams.