Tema: Re: klausimas del alimentu
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-11-26 12:34:35
Kurioje vietoje?
kad gaudo, kad apmokestina, ar kad _intensyviai_ gaudo?
Ar gaudo tik prie tam tikrų sąlygų - kai "nuomos" suma ima artėti prie balto popierinio to žmogaus atlyginimo? Tikrai buvo už akių užkliuvusi tokia "papildomos algos" išmokėjimo schema apeinant Sodrą ir VMI.

Eisiu pakapstyti kiek vėliau, nors šiaip čia ne į temą šiek tiek.