Tema: Re: klausimas del alimentu
Autorius: jpr
Data: 2009-11-26 12:17:09
aisku, gana issamu. Tktai dauguma pavyzdziu kokiu 5 metu senumo... ar nesikeite sumos?
bei dar vienas dalykas - jei teismai traktuoja, kad minimali suma turi buti tokia, kaip pasalpa be tevo auganciam [apie 500 lt?], beigi pilnai turetu pakakti minimalaus atlyginimo dydzio ismokos vaiko poreikiams [min. atlyginimas dabar lyg ir apie 600 lt atskaicius mokescius], tai gaunasi apie 200-300 lt vienam is tevu.Bei, kaip supratau, sios dalys dalinamos 50/50, ar dar ziurima ir i pajamas tevu? tarkim, jei tevo pajamos 3 kart didesnes uz motinos, ar tai bus kad tevas tures dengt 75% paskaiciuotos vaikui sumos?