Tema: Re: Kompiuterio garantinis ir grazinimas
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-11-24 16:50:53
jei gedimas trukdo is esmes naudotis daikto funkcijom ir tt ir panasiai,
siaip net uz sudetingus prietaisus galima atsiimt pinigus per 2 metus
nuo pardavimo. ir grazinti pinigus privalo. tik per garantini laikotarpi
nustatyta pardavejo be jokiu ten problemu, o po to per 2 metus ten
reikia irodyti, kad daiktas sugedo del gamintojo kaltes ir tt. berods CK
6 knyga ir EK kazkokia teises norma dar apie tai raso