Tema: Re: Kompiuterio garantinis ir grazinimas
Autorius: Mekigis
Data: 2009-11-24 14:50:42
Viskas yra paprasciau. Jei nesiojamas kompas sugedo budamas garantiniu tai
rasai prasyma pardavejui (du egzempliorius), iteiki (registruoji) pardavejui
su teisetu reikalavimu (arba siunti registruotu laisku), kad grazintu
sumoketus pinigus uz nekokybiska preke. Lauki 10 dienu atsakymo. Paprastai
neatraso arba issisukineja. Kreipimasis i pardaveja butinas paskesniems
zingsniams. Tada jei neatsako ar atsako ne taip ko prasai, rastu kreipiesi i
VNMPI www.inspekcija.lt. Inspekcija paskirs inspektoriu su kuriuom tu
nuvaziuosi i igaliota servisa ir tau dalyvaujant (butinai tik pirkejui
dalyvaujant, nes servisas isvien su pardavejais) bus atlikta ekspertize ar
tikrai preke sugedusi ne del vartotojo kaltes (ta pati patariu daryt su
dregmes ekspertais MTTC grazinant mobiluji telefono aparata). Ir paskui
gavus teigiama ekspertizes isvada Inspekcija suraso rasta, t.y. pardavejui
yra siuloma per tam tikra laika ivykdyti teiseta reikalavima grazinti uz
nekokybiska preke sumoketus pinigus. Jei nevykdomas tas sprendimas kreitis
rastu i VVTAT www.vartotojoteises.lt/ vel nagrinejama ir t.t. jei vel
nevykdomas VVTAT sprendimas pardavejas dedamas i juodaji sarasa kuris yra
web puslapyje. Na ir paskutine instancija teismas. Iki teismo paprastai
neprieinama jei pries tai buvo teigiami pirkejui sprendimai, nes sansu
laimet teisma pardavejui beveik nera, o jei dar pirkeja atstovaus teisme
VVTAT tuo labiau... Taigi man teko praeit visus kryziaus kelius aisku nera
jie tokie baisus tiesiog susirasinejimas, teko is ICG susigrazint pinigus uz
nekokybiska nesiojama kompiuteri (buvo visiems gerai zinomas Nvidia GPU
gedimas), taip pat mobiluji telefona teko atiduot ir t.t. Svarbiausia
nesileiskit vedziojami uz nosies, nes atsiranda visokiu gudruciu
istraukianciu kazkokius puse metu ir t.t.