Tema: Re: Telefoniniai sukchiai
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-23 17:00:15
va, butent ir as taip manau...... Taciau, kazkada esu turejes reikalu su Amway produkcija. Noredamas isigyt prekiu-nusiunciau lenku atstovybei nufotkinta savo saskaitos nr su savo parasu. NUFOTKINTA su mobilke ir INTERNETU-jpg formatu!  Iki siol stebina-lenkai veliau nusiimdavo jiems reikalingas sumas nuo mano saskaitos be problemu. Mazo to-pasibaigius odisejai-nuejes i banka pareiskiau, kad ateityje daugiau nuo mano saskaitos nieko nenurasytu, mat jau risau su tuo reikalu. Banko vyresnioji paaiskino-tai neimanoma, nebent issiimciau kita visa kortele su kitu numeriu. Sakau, kokiu pagrindu man ir ateityje galima nurasyt? Na, tipo-syki daves sutikima, jisai galioja iki tol kol saskaitos nr pasikeiciai. Zaktelejau.......Bankas-eks hansa