Tema: Re: Telefoniniai sukchiai
Autorius: Kema
Data: 2009-11-23 13:13:17
Taip, bet nevisai tiesa. Dar yra toks dalykas kaip paslaugos abonementinis
mokestis. Viena karta gali pasinaudoti ju paslauga ir tu tuom patvirtini,
kad sutinki moketi abonementa, kuris gali sudaryti 10Lt/savaitei. Veliau net
jei ir nesinaudoji ju paslaugomis, abonementinis mokestis islieka iki tada,
kol tu nenusiunti sms apie paslaugos atsisakyma.