Tema: Re: lektuvas ir navigacija
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-11-26 00:50:55
Nžn. kaip GPS, bet dauguma imtuvų yra heterodinai ir skleidžia kažkiek
parazitinių signalų.  Bet kokiu atveju nei stiuardesė, nei lakūnai
neatlikinės jūsų elektronikos ekspertizės, jie neturi tam nei laiko, nei
techninių priemonių.  Jei yra abejonių, tai paprasčiausias būdas joms
pašalinti yra išjungti visą elektroniką prieš kylant-leidžiantis ir tiek.