Tema: Re: lektuvas ir navigacija
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-11-21 22:19:23
Vienas pažįstamas irgi bandė, sakė tikrai rodo 700 km/h greitį, tik reikia nuimti funkciją "važiuoti keliais", ar pan.
O lėktuve šiaip kylant ir leidžiantis prašo išjungti "electronic equipment", tai gal stiuardesės ir puola. Nors,
logiškai mąstant, tada reikia išjungti ir rankinius elektroninius laikrodžius, širdies stimuliatorius, etc.