Tema: Re: Individuali veikla su pazyma
Autorius: Laimis
Data: 2009-11-21 17:42:35
Arvis rašė:
> gegužės 1 dienos primoka skirtumą, kad jų metinė privalomojo sveikatos
> draudimo įmoka sudarytų 9 procentus nuo per kalendorinius metus gautų
> individualios veiklos gyventojų pajamų mokesčiu apmokestinamųjų pajamų."

>   Čia reikia klausti VMI. Aš tap suprantu, kad ir dabar du kartus reikia
> mokėti. Tiksliau, iš abiejų darbo vietų.

Taip, PSD mokesčiu apmokestinamos visos gautos (na, „darbinės“) pajamos,
tačiau klausėjui yra aktualu:

„Fizinių asmenų, kurie vykdo individualią veiklą neįsigijus verslo
liudijimų, bendra metinė privalomojo sveikatos draudimo įmoka negali
būti mažesnė kaip 9 procentai 12 minimaliųjų mėnesinių algų, galiojančių
tų metų kiekvieno atitinkamo mėnesio paskutinę dieną, dydžio, *išskyrus*
asmenis, kurie dar kartu gauna pajamas, nurodytas Sveikatos draudimo
įstatymo 17 straipsnio 1 ir 2 dalyse,...“

T.y. jei dirbi (esi draudžiamas) ir kitur, tai be to, kad nebūtina
mokėti avansines-mėnesines PSD įmokas, negalioja ir minimali metinė PSD
mokesčio suma, kurią reikia sumokėti verčiantis IV, nes tokiu atveju PSD
mokesčio suma apskaičiuojama pagal faktą: 9% nuo metinių IV GPM
apmokestinamųjų pajamų.