Tema: Re: Individuali veikla su pazyma
Autorius: Arvis
Data: 2009-11-21 15:25:52
gegužės 1 dienos primoka skirtumą, kad jų metinė privalomojo sveikatos
draudimo įmoka sudarytų 9 procentus nuo per kalendorinius metus gautų
individualios veiklos gyventojų pajamų mokesčiu apmokestinamųjų pajamų."

> Kaip suprantu, tai atsirado šiek tiek pasikeitimų, nes anksčiau reikėjo
> mokėti nepriklausomai nuo to kiek jau buvai sumokėjęs ar už tave sumokėjo
> darbdavys.... T.y. du kartus:)

 Čia reikia klausti VMI. Aš tap suprantu, kad ir dabar du kartus reikia
mokėti. Tiksliau, iš abiejų darbo vietų.

Arvyds

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4610 (20091115) __________

http://www.eset.com