Tema: Re: Prekiu nomenklatura ir krize
Autorius: T:\)
Data: 2009-11-19 11:07:07
tai jau rasiau :)

Kaledine eglute papuola i:
Augaliniai produktai > 6 skirsnis Augantys medziai ir kiti augalai; svoguneliai, saknys ir kitos panasios augalu dalys; skintos geles ir dekoratyviniai zalumynai > 0604 91 Kitos Gyvos > 0604 91 20 Kaledu eglutes (arba 0604 91 40 Spygliuociu sakos)

>O jei eglute plastmasine ?
jei eglute plasmasine, tai tada jau bus prie zaislu.
95 skyrisu zaislai, zaidimai, sporto reikmenys > 9505 10 kaledu sventems skirti dirbiniai > 9505 10 90 is kitu medziagu (9505 10 10 stikliniai zaislai).

PS tai mano nuomone, todel idomu gal pats ka iskapstei / uzbarstei :)

T:)