Tema: Re: Prekiu nomenklatura ir krize
Autorius: T:\)
Data: 2009-11-18 12:06:04
imho jei pirktum su vazonu tai butu ir 100 proc gyva ir sunkesne nei 5 kg (jei dar pries tai paliesi).
O siaip tai idealiai tinka gruodzio 24 nusiperki ir pasipuosi pries kuciu vakara, o sausio 6 grazini - per 3 karalius. Idealiai susidaro 14 kd. :) Dar pliusas galesi neriboti saves rinkdamasisi mazesne del kainos, dabar tave ribos tik kambario lubos, eh kaip gerai kad pas mane aukstos lubos (nuo 3 iki 4 m) :)

T:)