Tema: Re: Advokatui nuo priteistos sumos % ?
Autorius: Raulis
Data: 2009-11-18 13:19:24
Siaip jau advokato man nereikia, tad klausinejuosi kiek teoriskai. Ir
nereikia suabsoliutinti, kad "nuo advokato niekas nepriklauso". Pats
girdėjau, kai teisėjas barė advokatą, kad tas terminus pražiūrėjo, į
reikšmingas aplinkybes nekreipė dėmsio, šneka tik antraeilius dalykus,
žodžiu tai, kas liudija apsileidimą.
Tiesiog man atrodo, kad advokatai susikūrė jiems, o ne klientams palankesnę
sistemą. Įdomu, kas pasaulyje šiuo klausimu nuveikta. Ar tiesa, kad JAV,
priešingai Europos, ypač paplitęs sėkmės mokestis?