Tema: Re: Advokatui nuo priteistos sumos % ?
Autorius: Vinetu
Data: 2009-11-18 11:54:10
Jo jo. As irgi susiradau rekomenduota advokata, sutarem su juo, viskas ciki
piki. Pasakiau tiesiai sviesiai, kad pinigu netaupysiu ir man reikia
rezultato (buvusi skvo i kita vigvama isejo). Labai man graziai pasuoke
advokatelka tas. Paeme 700 lt doku tvarkymui, po poros savaiciu gaunu is jo
emeila, kad tipo sorry man neapsimoka sis reikalas nes reik vazinet i kita
miesta (25km) ir todel jis atsisako sio reikalo. Paklausiau uz ka tada as
tuos 700 lt mokejau, tai pasake "gi uz doku tvarkyma". Esme tame, kad man
tas jo doku tvarkymas, be jo dalyvavimo byloje, ne nafig nereikalingas.
Va jum ir rekomenduotas advokatas.