Tema: Re: Skolu isieskojimas
Autorius: Tomas
Data: 2009-11-16 12:26:30
Snd lietryty yra straipsnis apie viena imone, esme zodziu, kad kreipimasis
del bankroto iskelimo suveikia kaip psichologine/represine priemone ir
blogadarys geranoriskai likviduoja skolas, po to belieka atsiimti
pareiskima. sitas galioja imho dar ne leisgyvem imonem.
klausejo atveju siunciau pareiskimus del isieskojimo (teismo sprendimo)
tiesiai teisman. sprendimai yra, bet kas is to - arba imonei jau visiski
batai ir nieko nera, arba atsistoji kreditoriu eilen kazkur 100-tuko gale.
Moralas - jokiu budu nedelst. Ir nemetyt pinigu teisininkam ar
isieskotojams, nes procesas nesudetingas o rezultatas tas pats.