Tema: Re: Skolu isieskojimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-11-16 10:51:40
E, protingieji kurmiai. O kodel del bankroto siulot kreiptis, o ne del
prievoles ivykdymo? Tai jei kontora moki, atmes toki ieskini. Nes kas per
nesamone pagal tokia schema gaunasi - kreipiasi mano kreditorius i teisma,
kad ash jam skolingas. Ash pareisku priestaravimus - nifia ash tau
neskolingas. O jis tada - bac, bankroto byla. Galai nesusieina.