Tema: Re: Biudzetines istaigos vadovas
Autorius: Renookas
Data: 2009-11-12 14:19:21
mane is biudzetines atleido. nu ir ka? jei nezinai kam sumazino ar kad etatu
sumazejo tai nereiskia kad taip nera. taip kaip ir jei nezinai kad zeme
aplink saule sukasi, o ne saule aplink zeme, tai dar nereiskia kad taip
nera.

O is autoriaus posto tai as suprantu kad ne tame esme kad tualetas ar
kavute, bet tiesiog neimanoma zmoniskai dirbti su vadovu. Man si situacija
puikiai pazistama. Deja turi arba susitaikyti su tuo arba ieskotis kitos
istaigos. Jo toks vaovavimo stilius ir nieko cia nepapurkstausi. mano atveju
vadovas neatlaike ir pasitrauke, o as likau. taciau tik plauciu uzdegimas
paguldes i lova mane issaugojo darbe, nes i naujaji darba nenuvaziavau
isidarbinti. o pasveikus jau "vadovo" nebuvo.