Tema: Re: Biudzetines istaigos vadovas
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-11-11 13:05:38
Viskas yra darbo kodekse. Mano nuomone, 2-3 puodeliai kavos darbe gerai. 10-15 jau fignia. Jei pridėti pokalbius
telefonu asmeniniais reikalais, delfį, o.travel, o.music, tai realaus darbo laikas susitraukia iki mikroskopinės dalies.

Galvojau, kad jau tie dalykai daugmaž išravėti, bet va, nuėjau į migracinę paso keist, užėjau į kabinetą "Informacija",
tai blin apie penkioliką minučių sėdėjau ir klausiaus, kaip bobelė su vyru telefonu diskutavo, kokį kepsnį svečiams
kepti. Tai čia bobelė su interesantais dirba. O kiek kabinetų, kur niekas iš gatvės neužeina?