Tema: Re: Q: casco
Autorius: Valdzia
Data: 2009-11-08 23:38:51
> mano atvejis buvo toks: atejo laiskas spalio pradzioj casco poliso
> pratesimas, irasyta rinkos verte apie 11 tukst., sugalvojau, kad reiktu
> pasidomet kitom draudimo kompanijom, tai pasivaiksciojes issiaiskinau, kad
> nuo spalio 12 (o gal 15) pasikeite casco draudimo taisykles ir dabar
> rinkos verte yra nustatoma kas ketvirti ir skelbiama valstybes ziniose,
> tai vienam is draudimu nurode, kad mano auto rinkos kaina butu 16 tukst.

kazkas tave gerokai apdurnino, nes nuo 2009 10 12 tik Lietuvos draudimas
pakeite savo matodika, taisykles ir apskritai kasko produkta. bet tai
niekiap nesusije nei su valstybes zinomis nei su rinkos verciu nustatymu kas
ketvirti.
kazkodel daliai zmoniu Lietuvos draudimas yra likes valdiska istaiga ir visi
pasikeitimai LD priimami kaip pasikeitimai draudimo srityje valstybes
lygmeniu.