Tema: Re: Q: casco
Autorius: zhaltas
Data: 2009-11-06 09:20:48
as nezinau tikslios situacijos bet va pazystamui pries ~2-3metus buvo:
Nusipirko tuo metu kazkoki tautovezi, audi berods a6, apdraude, praejo puse metu ir realiai pavoge, kreipesi i draudima ; jie jau vsiai kita verte skaiciuoja, ir GEROKAI mazene nei kad buvo apdrausta pries pusmeti, tai po to ejo teismai ir t.t. ir finale vistiek apsigyne ir gavo ismoka pagal apdrauta rinkos verte...
Tipo jei jau jamei imoka uz 30k lt, tai jais ir rizikuoji, o ne susigalvoji ir po menesio sumazini vertes.. Net pamenu man irgi tais laikais siule va galim draust tokia verte uz tiek, arba tokia uz tiek - buvo pasirinkimas