Tema: Re: Del muitu
Autorius: Vinetu
Data: 2009-11-04 16:33:07
Nu blyn'e, tamstos pasisakymus irgi galima laikyt ir negeranoriskais ir ne
draugiskais, bet as taip nedarau... nors tamstos issakytos mintys daznai
priestarauja manosioms... ar cia reikia suprast, kad norint tapti draugisku
ir geranorisku reiktu islaizyt visas subines newsgrupse? As turiu savo
samprata ir poziuri ir tai tiek pat turi teise egzistuoti kiek ir tamstos
samprata ar poziuris. tik tiek
P.S. Nevsgrupsu neskaitymas padeda atsipalaiduot :)