Tema: Re: Del muitu
Autorius: Blynas
Data: 2009-11-04 16:26:10
Vis tik man rodos tu kažko  nesupranti. Kabinėjausi ne prie spausdinimo klaidų, o prie klausimo logikos. Tiksliau, prie logikos nebuvimo. Pastebėk, kad klaidos viso labo parašytos P.S.

Mandagumas toks jau subtilus reikalas. Paprastai sunkiai rasi už mane mandagesnių žmonių, tačiau tai jau ne pirmas kartais kai tamstos pasisakymus galima palaikyti ne itin geranoriškais ir/ar draugiškais. Iš čia ir reakcija. Jei tai buvo visai nekaltas klausimas ir tau išties rūpi, kokia pas mane nuotaika, tai aš atsiprašau ir atsakau "Taip, nuotaika prasta, atostogų reikia".