Tema: Re: Notaru paslaugu kaina
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-03 18:26:43
Na, todel ir teiravausi, kiek notaras turi sumoket valstybei. Nes jei jisai sumoka, ne 45 proc, o 35 proc-tavo paskaiciavimai nutolsta nemazai nuo teisybes. Plius -as nesakiau-kad deretu jam moket puse jo norimos sumos. Plius-pajamu sumazejimas visiskai nesusijes su turimo turto ispardavinejimu :) Nes tamsta nezinai kiek jis man tas butas sukainavo :)

svarstom, o kas, jeigu:
notaras nuo 1000 litu turi sumoket 21+15proc =360 lt valstybei
dokumentu, pazymu uzklausimas registru centre-apmokamas atskirai.
vadinasi, notarui is mano gautu 1000 lieka  640lt
Tai daug ar mazai? Kiek vidutiniskai sandoriu per diena pasitaiko? 2? 3?
tarkim as jam sakau-padaryk uz 800lt
kiek jam lieka? 440 lt  daug ar mazai?
aisku-gaunanciam visada mazai, taciau duodanciam-gal netgi per daug. Jeigu kas verkslena del laiko sugaisto mokslams-galima sulyginti su normalaus gydytojo atlygiu. O siaip-nebutu notaru skaicius ribojamas, manau atsiradus konkurencijai-kainos sunormaletu.

Tad gristam prie klausimo-kiek notaras turi sumoket mokesciu? neturit niekas pazistamo notaro? Ar cia valstybine paslaptis?

P.S. Patiko Bites sutartyje itrauktas punktas, cit:" "bite" turi teise reikalauti sanaudomis pagristo atlyginimo uz skambuciu isklotines......" Pasiimk statybos samata-irgi matosi , kas, kaip ir uz ka. Ar labai blogai, jei man smalsu pasidare-kuo pagrista notaro reiklaujama suma? Gal jisai viska valstybei sumoka, tad deretu dar "magaryciu " palikti uz malonu aptarnavima? Gal isties mazai uzdirba, tik kuklinasi tai deklaruoti?