Tema: Re: Notaru paslaugu kaina
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-03 10:04:42
gal kas ir pasikeite, bet pamenu-maciau vienoje notarineje iskabinta notaro draudimo kopija. Neivardinsiu tikslios imokos sumos-taciau jinai man pasirode nedidele, pagal ju sandoriu ikainius:) Tad kuo jis rizikuoja? Draudimo suma-buvo ispudinga. Francize-proto ribose.

P.S del dovanojimu-tai tipo jau yra atsauktu tokiu, kai giminems isdovanojama viskas pries uzpuolant kreditoriams , tad bijomasi......Gal siaip gasdina :)