Tema: Re: Zurnalas
Autorius: Trolis
Data: 2009-10-30 14:01:15
"Silvano" <ateikpas@mane.lt> wrote in message
news:hcek6b$a90$1@trimpas.omnitel.net...
> laisvu laiku uzsiemu runkeliu svietimu :)
> svarbu, kad runkeliai taip mano, nes runkeliai sudaro tikriausiai kokius
> 2/3 lietuvos.
> teoriskai man is tikruju baisu, kad visuomene yra ant tiek neisprusus, ir
> kad ja taip galima manipuliuoti.
> Be to, man yra pikta, kad musu teisine sistema tokia bejege, kad
> kiekvienas loxas gali taip sikti ir tyciotis is teisines sistemos principu
> be jokios baimes.
> Ir dar, mano kuklia nuomone, tiems, kurie stovi prie prokuraturu ir degina
> zvakutes, yra totaliai nusispjaut ant tos kedzio mergaites. Siaip yra
> [...]

Ne tik tiems, kurie degina zvakutes, bet isvis 95% zmoniu, kurie kazka
diskutuoja apie sia byla. Ir ant Furmanaviciaus, Uso ir nezinomojo Aido. Jie
tiesiog ikunija valdzia ir teisetvarkos sistema, kuria visuomene
nebepasitiki ir kurios galbut nekencia. Prokurorai, kurie vilkino byla
tikrai prisidejo prie tokios visuomenes nuomones formavimosi, taigi manau,
kad cia neveiklumas kaltas, o ne pats nusikaltimas.