Tema: Re: Zurnalas
Autorius: Silvano
Data: 2009-10-30 13:54:51
laisvu laiku uzsiemu runkeliu svietimu :)
svarbu, kad runkeliai taip mano, nes runkeliai sudaro tikriausiai kokius 2/3
lietuvos.
teoriskai man is tikruju baisu, kad visuomene yra ant tiek neisprusus, ir
kad ja taip galima manipuliuoti.
Be to, man yra pikta, kad musu teisine sistema tokia bejege, kad kiekvienas
loxas gali taip sikti ir tyciotis is teisines sistemos principu be jokios
baimes.
Ir dar, mano kuklia nuomone, tiems, kurie stovi prie prokuraturu ir degina
zvakutes, yra totaliai nusispjaut ant tos kedzio mergaites. Siaip yra
apsiperdeliai kaimai, pikti ir neturtingi, bando susitapatinti su tariama
kova pries negera sistema, kuri ir juos vargsus taip skriaudzia.