Tema: Re: Del NT
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-30 10:34:02
"Trolis" <Trolis@misk.as> wrote in message news:hce7vr$kgj$1@trimpas.omnitel.net...
> Ar asmuo, kuris nori savo turta parduoti ir sudaro sutarti su NT agentura,
> pasirasao kokia nors sutarti, kuria jis isipareigoja neparduoti to turto
> pats (be agenturos pagalvos) ?

Priklauso nuo sutrties. Paprastai rasoma, kad gali pardavineti, bet jei pirkejas bus atvestas agenturos (kad ir viena karta parodyti, o toliau jau pastys tarpusavyje tik bendravo), skaitysis kad jei atliko savo paslauga ir jiems priklauso mokestis.

> Pagalvojau, kad, tarkim, apziuriu buta, jis man patinka, o as is kaimynu
> gaunu kontaktus ar nekilnojamo turto registre susizinau kas NT savininkas ir
> ateinu tartis tiesiai. Tokiu atveju tiek man, tiek savininkui geriau ( o ir
> NT bendrove stumiama link bankroto - kur jai ir vieta ;] ).

Velgi priklauso nuo sutarties ir nuo agenturos noro pasiimti savo komisinius. Teoriskai, kodel turetum atimineti duona is tu kurie dirba. Beje, pirkejas tiesiogiai kaip ir nemoka, komisni sumoka pardavejas.

> P.S. Tikiuosi mano satyrinis plunksnos astrumas nesusilauks siulymu
> paciulpti is "memba of board".

Tai kad tavo satyrine plunksna ne tokia jau ir atsri, nesusireiksmink :)