Tema: Re: Del NT
Autorius: Blynas
Data: 2009-10-30 10:33:35
Sutartis tam ir yra sutartis, kad būtų skirtinga kiekvienu atveju. Tačiau NT agentūrų atveju dažniausiai sudaroma sutartis, kuriai galiojant pardavus NT agentūrai vis vien mokėt reiks. Taigi vienintelis šansas jai nemokėt - laukti NT savininko sutarties su NT agentūra pabaigos ir tikėtis, kad savininkas neįstatys tau ragų ar dar ko nors.

O beje, kodėl nepamiršai čiulpimo "memba of board"?