Tema: Re: Del priessventines dienos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-08 13:18:33
Tai aš ir klausiu, kaip pas jus kaime yra lingvistiškai suprantamas žodis "išvakarės". 2 dienos? 5 dienos prieš?
O LR DK tikriausiai naudoja ne perkeltinę prasmę, o tiesioginę.

Pvz, ar galima teigti, jog asmuo, sėdintis oro uoste ir telefonu sakantis "aš skrendu į Italiją" yra faktiškai melagis? Nes jis dar tik sėdi, niekur neskrenda. Perkeltine prasme "išvakarės" tikrai gali reikšti ne vieną betarpišką dieną (Koperniko pavyzdys).