Tema: Re: Del priessventines dienos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-08 10:47:04
:D:D:D
Blynai, nemutink vandens.
Aš per skolintą krištolinį gaublį matau, jog tame rašte konkrečiai parašyta, jog 2009 m. spalio 30d. (penktadienis) NĖRA prieššventinė diena, nes valstybinė šventė yra tik po 2 dienų (lapkričio 1d, sekmadienis). Šiuo atveju prieššventinė diena yra tik 2009 m. spalio 31d., ir tik tą dieną dirbantys gali susitrumpinti darbo dieną 1 val.