Tema: Re: Bermudų trikampis
Autorius: 70005
Data: 2009-10-05 20:45:34
"Ra" <mmm@mmm.lt> wrote in message news:hadain$oc0$1@trimpas.omnitel.net...
> Ne apie tai kalba. Kas pirmesnis višta ar kiaušinis? Ar bankai suformavo
> iškreiptą rinką ar statybininkai?

Sakyčiau, LRV, kažkada pradėjusi būstų psichozę lengvatomis.

O šiaip kaip tik apie tai kalba, manau. Teigi, kad bankai, o ne statybininkai suformavo iškreiptą rinką, nors nei vieni, nei kiti savo veiklos tikslu rinkos formavimo nelaiko, jie tiesiog siekia pelno. Todėl teisinga būtų kaltinti ir statybininkus. Na ir pirkėjus, kurie taip pat „suformavo rinką“, nors siekė tik apsirūpinti būstu. Bet kokiomis sąlygomis.

> Kitas klausimas: aš juk lygiai toks pat
> skolintojas (kreditorius) statybininkui (bet turintis DAUG mažesnes
> galimybes kontroliuoti ar įtakoti), tik įstatymu pažemintas į eilės galą.

Aha. Tai ką?