Tema: Re: Bermudų trikampis
Autorius: 70005
Data: 2009-10-04 11:45:48
"Ra" <mmm@mmm.lt> wrote in message news:ha4qse$cu0$1@trimpas.omnitel.net...
> Kalba eina ne tik apie mane. Bandykit parduoti neįrengtą butą su
> nesutvarkyta infrastruktūra  po 4300 Lt/m naujiems pirkėjams (Kaune).

Nelabai supratau, kodėl dėl tavo ir vystytojo perdėto optimizmo turėtų nukentėti trečioji šalis - bankas.
Jis paskolino pinigų, kad iš jų uždirbtų, ir dabar laukia to uždarbio (o ne tik to, ką paskolino, arba dar mažiau). Kodėl jis turėtų sumažėti dėl to, kad _tau_ pasidarė per brangu?

Ir statybos savikainos ar savo pelno maržų niekas tau neprivalo pateikinėti - nei statytojas, nei juo labiau bankas.